Wysyłka i dostawa
Z dumą oferujemy usługi spedycji międzynarodowej, które obecnie działają w ponad 200 krajach i wyspach na całym świecie. Nic nie znaczy dla nas więcej niż oferowanie naszym klientom doskonałej wartości i obsługi. Będziemy nadal się rozwijać, aby zaspokoić potrzeby wszystkich naszych klientów, dostarczając usługi przekraczające wszelkie oczekiwania w dowolnym miejscu na świecie.
Jak wysyłamy paczki?
Paczki z naszego magazynu w Chinach będą wysyłane ePacket lub EMS w zależności od wagi i wielkości produktu. Paczki wysyłane z naszego amerykańskiego magazynu wysyłane są za pośrednictwem USPS.
Czy wysyłamy na cały świat?
Tak. Zapewniamy bezpłatną wysyłkę do ponad 200 krajów na całym świecie. Istnieją jednak lokalizacje, do których nie jesteśmy w stanie wysłać. Jeśli znajdziesz się w jednym z tych krajów, skontaktujemy się z Tobą.
Kto opłaca cło?
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty niestandardowe po wysłaniu przedmiotów. Kupując nasze produkty, wyrażasz zgodę na wysłanie jednej lub więcej paczek i możesz otrzymać niestandardowe opłaty po przybyciu do twojego kraju.
Ile czasu zajmuje wysyłka?
Czas wysyłki zależy od lokalizacji. Oto nasze szacunki:
Lokalizacja | Przybliżony czas wysyłki |
---|
United States | 10-30 dni biznesowych |
Canada, Europe | 10-30 dni biznesowych |
Australia, New Zealand | 10-30 dni biznesowych |
Central & South America | 15-30 dni biznesowych |
Asia | 10-20 dni biznesowych |
Africa | 15-45 dni biznesowych |
Nie obejmuje to naszego 2-5 dniowego czasu przetwarzania.Czy zapewniamy tracking?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje o śledzeniu. Jeśli nie otrzymałeś informacji o śledzeniu w ciągu 5 dni, skontaktuj się z nami.
Mój tracking mówi „brak dostępnych informacji”.
W przypadku niektórych firm spedycyjnych aktualizacja informacji o śledzeniu w systemie zajmuje 2–5 dni roboczych. Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone ponad 5 dni roboczych i nadal nie ma informacji o numerze śledzenia, skontaktuj się z nami.
Czy moje przedmioty zostaną wysłane w jednej paczce?
Ze względów logistycznych elementy tego samego zakupu będą czasami wysyłane w osobnych paczkach, nawet jeśli wybrano łączoną wysyłkę.
Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Polityka zwrotów
Anulowanie zamówienia
Wszystkie zamówienia można anulować, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli twoje zamówienie zostało opłacone i musisz dokonać zmiany lub anulować zamówienie, musisz skontaktować się z nami w ciągu 12 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Zwroty
Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem nr 1. Dlatego możesz poprosić o zwrot lub zwrot kosztów za zamówione produkty, jeśli:
- Jeśli nieproduktu w gwarantowanym czasie (45 dni bez uwzględnienia przetwarzania w ciągu 2-5 dni), możesz poprosić o zwrot lub wysyłkę.
- Jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, możesz poprosić o zwrot pieniędzy lub zwrot pieniędzy.
- Jeśli nie chcesz otrzymanego produktu, możesz poprosić o zwrot pieniędzy, ale musisz zwrócić przedmiot na własny koszt, a przedmiot musi być nieużywany.
Nie uznajemu zwrotu jeśli:
- Twoje zamówienie nie dotarło z powodu czynników pozostających pod Twoją kontrolą (tj. podania nieprawidłowego adresu wysyłki
- Twoje zamówienie nie dotarło z powodu wyjątkowych okoliczności, na które nie ma wpływuLulany
- Inne wyjątkowe okoliczności poza kontrolą https://maniolo.pl
*Możesz złożyć wniosek o zwrot w ciągu 15 dni po upływie gwarantowanego okresu dostawy (45 dni). Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość Kontakt tutaj
Jeśli uzyskasz zgodę na zwrot pieniędzy, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni.
Wymiany
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz wymienić swój produkt, być może na inny rozmiar odzieży. Najpierw musisz się z nami skontaktować, a my poprowadzimy Cię przez kolejne kroki
Proszę nie odsyłać do nas zakupu, chyba że upoważnimy cię do tego.