





Z dumą oferujemy usługi spedycji międzynarodowej, które obecnie działają w ponad 200 krajach i wyspach na całym świecie. Nic nie znaczy dla nas więcej niż oferowanie naszym klientom doskonałej wartości i obsługi. Będziemy nadal się rozwijać, aby zaspokoić potrzeby wszystkich naszych klientów, dostarczając usługi przekraczające wszelkie oczekiwania w dowolnym miejscu na świecie.
Paczki z naszego magazynu w Chinach będą wysyłane ePacket lub EMS w zależności od wagi i wielkości produktu. Paczki wysyłane z naszego amerykańskiego magazynu wysyłane są za pośrednictwem USPS.
Tak. Zapewniamy bezpłatną wysyłkę do ponad 200 krajów na całym świecie. Istnieją jednak lokalizacje, do których nie jesteśmy w stanie wysłać. Jeśli znajdziesz się w jednym z tych krajów, skontaktujemy się z Tobą.
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty niestandardowe po wysłaniu przedmiotów. Kupując nasze produkty, wyrażasz zgodę na wysłanie jednej lub więcej paczek i możesz otrzymać niestandardowe opłaty po przybyciu do twojego kraju.
Lokalizacja | Przybliżony czas wysyłki |
---|---|
United States | 10-30 dni biznesowych |
Canada, Europe | 10-30 dni biznesowych |
Australia, New Zealand | 10-30 dni biznesowych |
Central & South America | 15-30 dni biznesowych |
Asia | 10-20 dni biznesowych |
Africa | 15-45 dni biznesowych |
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje o śledzeniu. Jeśli nie otrzymałeś informacji o śledzeniu w ciągu 5 dni, skontaktuj się z nami.
W przypadku niektórych firm spedycyjnych aktualizacja informacji o śledzeniu w systemie zajmuje 2–5 dni roboczych. Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone ponad 5 dni roboczych i nadal nie ma informacji o numerze śledzenia, skontaktuj się z nami.
Ze względów logistycznych elementy tego samego zakupu będą czasami wysyłane w osobnych paczkach, nawet jeśli wybrano łączoną wysyłkę.
Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Wszystkie zamówienia można anulować, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli twoje zamówienie zostało opłacone i musisz dokonać zmiany lub anulować zamówienie, musisz skontaktować się z nami w ciągu 12 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem nr 1. Dlatego możesz poprosić o zwrot lub zwrot kosztów za zamówione produkty, jeśli:
Nie uznajemu zwrotu jeśli:
*Możesz złożyć wniosek o zwrot w ciągu 15 dni po upływie gwarantowanego okresu dostawy (45 dni). Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość Kontakt tutaj
Jeśli uzyskasz zgodę na zwrot pieniędzy, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz wymienić swój produkt, być może na inny rozmiar odzieży. Najpierw musisz się z nami skontaktować, a my poprowadzimy Cię przez kolejne kroki
Proszę nie odsyłać do nas zakupu, chyba że upoważnimy cię do tego.
Nie ma jeszcze recenzji
Korzystaj z elastycznych usług wysyłki międzynarodowej, które obecnie działają w ponad 200 krajach na całym świecie
Zorganizuj swój zwrot, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy, zapewniamy Ci pełną ochronę kupującego
Kupuj bezpiecznie, korzystając z najpopularniejszych i bezpiecznych metod płatności na świecie